31. jul. 2012

House Tour; soveværelse

Sådan, nu er det på tide med lidt billeder fra vores nye soveværelse. Jeg har holdt jer hen længe nu med moodboard og sneak peeks, men her er altså resultatet af vores lille makeover.

Det er ikke fordi der er sket de vilde ting (ud over at soveværelset nu ligger et helt andet sted i huset), men godt tilfreds er vi blevet (jeg er i hvert fald...). Vurderede længe at male væggen bagved sengen sort eller mørkegrå, men den er blevet hvid. Men som I kan se så er der kommet en wallsticker op, som giver lidt liv til den ellers meget hvide væg. 


Wallstickeren er fra Ferm Living, puderne i sengen er fra Louise Roe/www.hallingstad.dk og Kind by Natur, sengetæppe fra HM Home. Det stribede quilt er fra Tine K Home. Print på væggen er fra Ylva Skarp/www.hallingstad.dk




Som I kan se, så står tasken klar til at blive pakket igen, for om et par dage går turen hjemover til de nordligere himmelstrøg - juhuuu!!! Husk at du kan følge mig på Instagram - @hallingstad_dk

So long og fortsat god sommer ;)
Heidi

16 kommentarer:

  1. Riktigt , riktigt fint...brukar inte gilla väggdekorationer , men det där var urfint!!


    Kram

    Pernilla på Piazzan

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Pernilla, det er jeg glad for at du synes :)

      Slet
  2. Så flot Heidi, virkelig lækkert, du er skide god til det der:-)

    SvarSlet
  3. Amen det ser jo vildt godt ud, jeg er misundelig...
    Jeg er helt vild med de der wall-stickers.
    Kh

    SvarSlet
  4. Nydelig:) gleder meg til jeg får satt igang soveromsoppussingen,ting tar bare litt lengre tid;)

    SvarSlet
  5. Ser godt ud Heidi:-) Og flotte billeder
    Knus

    SvarSlet
  6. Tak for omtalen Heidi:-) Hvor ser det var lækkert ud det soveværelse!!!

    Hav en god aften:-)

    Kh Lone

    SvarSlet
  7. Det er nogle virkelig fine billeder. Jeg er i hvert fald blevet inspireret:)

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare smuktud altsammen, er vild med de harlekintern, det ser rigtig godt ud.

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. Lekkert, og veldig stilig med mønsteret på veggen :)

    Fin fredag!

    //Beate

    SvarSlet
  10. Hvor ser det godt ud! Er sengen bare en boxmadras? Er der ben på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, sengen er bare en boxmadras med ben på.

      Slet
    2. Tak for hurtigt svar :) Må jeg spørge, hvordan du "skjuler" benene? Går lagenet altid udover? Jeg synes nemlig, det er finest, når man ikke kan se benene, så jeg skal lige have fundet ud af, hvordan vi skal gøre det herhjemme :)

      Slet
    3. Du skal have fat i en sengekappe. Den jeg har er købt hos HM - http://www.hm.com/dk/product/94500?article=94500-A

      Slet

Tak for at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det sætter jeg rigtig stor pris på!